Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikia daugiau nei 100 vieno didžiausių prekybos tinklų „Maxima“ parduotuvių, pranešė prekybos tinklas. Pavienių sutrikimų turi ir prekybos tinklas „Lidl“.
Kitų prekybos tinklų atstovai teigia, kad visos jų parduotuvės dirba įprastai.
„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė BNS teigė, kad kai kuriose kasose buvo laikinų sutrikimų.
„Naudojame to paties tiekėjo fiskalinį sprendimą, todėl kai kuriose tradicinėse kasose susidūrėme su laikinais sutrikimais, tačiau didžioji dalis kasų, taip pat ir savitarnos kasos, kurias turime visose parduotuvėse, veikia sklandžiai. Pavienius sutrikimus šiuo metu šaliname ir siekiame, kad klientai nepatirtų nepatogumų“, – BNS nurodė L. Skersytė.
Ji pabrėžė, kad dėl kasos aparatų problemų nebuvo uždaryta ne viena parduotuvė.
Kaip BNS sakė „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė, gedimai nėra susiję su išmaniųjų kasos aparatų diegimu.
BNS anksčiau rašė, kad Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nespėjo pasiruošti priimti elektroninių kasos aparatų duomenų iš didelių prekybos, viešojo maitinimo vietų įrenginių, todėl nuo 2023-ųjų sausio sistema dar neveikia.
Pranešama, kad veikia dauguma savitarnos kasas turinčių „Maxima“ parduotuvių – daugiau nei 140. o iš viso tokių parduotuvių yra 179. „Maxima“ tinkle iš viso yra 251 parduotuvė.
„Prekybos tinklas „Maxima“ informuoja, kad dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu dirba ne visos parduotuvės. Klientai yra aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kur yra savitarnos kasos“, – teigiama „Maximos“ interneto svetainėje.
„Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai“, – pranešime teigė tinklo Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
BNS ji sakė, jog visos „Maxima“ parduotuvės netrukus turėtų dirbti įprastai.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė informavo, kad visos tinklo parduotuvės dirba normaliai.
„Dirbam kaip įprastinę dieną, kažkokių signalų neturėjome“, – BNS tvirtino ji.
„Iki“ atstovė Vaida Budrienė BNS teigė, kad tinklas problemų nepatiria: „Viskas veikia“.
„Norfos“ atstovas Darius Ryliškis BNS pabrėžė, kad veikia visos parduotuvės, trukdžių nebuvo: „Viskas gerai. Dirbam“.
BNS nuotrauka
Informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.